یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۲۸:۴۳

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران:
تمام ظرفیت شرکت ملی نفتکش در اختیار شرکت ملی نفت ایران است

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: این شرکت آمادگی حمل نفت ایران را در پسابرجام دارد و تمام ظرفیت آن در اختیار شرکت ملی نفت ایران است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، علی اکبرصفایی درباره توانمندی این شرکت در حمل محموله‌های نفت با توجه به افزایش صادرات نفت ایران، گفت: تمام ظرفیت شرکت ملی نفتکش ایران در اختیار شرکت ملی نفت ایران است و تلاشمان این است که افزایش صادرات نفت ایران را نیز پوشش دهیم.


وی با بیان اینکه این شرکت برای صادرات نفت، علاوه بر توانمندی‎های خود، حمایت شرکت ملی نفت ایران را نیز داراست، گفت: در صورت اعلام نیاز شرکت ملی نفت ایران، به صورت کوتاه مدت امکان افزایش ناوگان این شرکت نیز وجود دارد. عضوهیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران با تائید حل مشکل بیمه P&Iبرای تمام کشتی‎ها چه کشتی‎های که مالکین آن ایرانی و چه کشتی‎های که مالکین آن خارجی هستند، تصریح کرد: کشتی‎های نفتکش این شرکت تا چند روز آینده تحت پوشش بیمه P&I عضو IGA قرار می‎گیرند.


وی دراین خصوص که آیا تمام ۱۳ کلاب عضو IGA موافقت خود را برای پوشش کشتی‎های نفتکش ایرانی اعلام کردند، افزود: یکی از این کلاب‌ها آمریکایی است که به خاطر محدودیتی که دولت آمریکا گذاشته است، امکان همکاری با آن وجود ندارد اما ۱۲ کلاب دیگر پوشش بیمه‌ای کشتی‌های ایرانی را تصویب کردند و امکان همکاری با آن‌ها وجود دارد. به گفته مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، به زودی و به محض اینکه نفتکش‌های ایرانی از سوی کلاب‌های عضو IGA تحت پوشش قرار گیرند، کشتی‎های نفتکش ایران در بنادر اروپایی تردد خواهند کرد.


براساس این گزارش، آی جی ای ( IGA) انجمن یا اتحادیه ۱۳ کلاب P&I است که هشت کلاب انگلیسی و مابقی از کشورهای نروژ، سوئد، ژاپن و آمریکا هستند. درحال حاضرحدود ۹۵ درصد تمامی کشتی‌های دنیا تحت پوشش این مجموعه هستند که با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین برنامه‌های اتکایی دنیا تا سقف ۳.۱. میلیارد دلار و توانایی بالا در ارتباط با ارائه خدمات بیمه‌ای مورد نیازکشتیرانی و دریانوردی، از اعتبار ویژه‌ای در صنعت حمل و نقل دریایی برخوردار است. داشتن پوشش یکی از کلاب‎های عضو IGA از سوی ترمینال‌های بزرگ نفتی، بسیاری از اجاره کنندگان بزرگ و همچنین کشورهای صاحب پرچم از الزامات است.



  کد خبر : 1737
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :